20 procent korting
tot 03/2016

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik feedback geven over deze website?

Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en we zijn voortdurend op zoek naar verbeteringen. U kunt feedback geven op elk gewenst moment door naar ons te bellen op 020 615 9000 of een email te sturen naar info@budget-express.nl.

Ik krijg een de melding “Whoop Something went wrong” en nu ben ik mijn ingevulde gegevens kwijt. Wat nu?

Deze melding wordt weergegeven als u meer dan 3 minuten niets doet op de website. Deze functie is ingebouwd in de website t.b.v. de veiligheid van uw persoonlijke gegevens. Helaas moet u opnieuw een opdracht plaatsen, nadat u deze foutmelding heeft gezien in de webbrouwser. (TIP: Controleer eerst uw zending op aantal, afmeting en gewicht voordat u een opdracht plaatst via de website)

Wat als ik de postcode van de bestemming niet weet ?

Als u de postcode van de bestemming niet kent, dan kunt u het best contact opnemen met de ontvanger of neem contact op met ons. U kunt ook het adres controleren in Google Maps

Is het veilig om via iDEAL aan Budget-Express te betalen?

Ja, de betalingen aan Budget-Express worden verzorgd door Pay.nl. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Budget-Express verwerkt worden en geldt de gewone levertijd.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen betalingsbevestiging. Wat nu?

Heb je betaald met iDEAL? Dan ontvang je een betaalbevestiging. Controleer even of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met ons.

Heb ik een klantnummer nodig om een zending te versturen?

Een klantnummer is niet noodzakelijk. U kunt eenvoudig online boeken

Hoe kan ik een boekingsaanvraag wijzigen of annuleren?

Als u uw boeking wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact op met ons. U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 020 615 9000

Naar welke bestemmingen kan ik met Budget-Express verzenden?

Vanuit Noord-holland kunt u naar elk adres in nederland iets verzenden met een koerier. Postcodes buiten Noord-Holland worden niet herkend in het systeem. Voor het afleveren zijn alle postcodes binnen Nederland mogelijk (behalve de waddeneilanden, deze worden ook niet herkend en worden dus ook niet geleverd)

Levert Budget-Express ook aan Postbussen?

Nee. Budget-Express levert niet aan Postbussen. Een volledig adres is vereist om u en uw klant een getekende garantie van aflevering te geven.

Wat zijn de maximum gewichten en afmetingen voor een zending?

Via de website kunt u tot maximaal een halve kuub (dit is gelijk aan 4 verhuisdozen) en maximaal 50 kg. verzenden. Voor afwijkende formaten kunt u ons telefonisch bereiken op het nummer 020 615 9000

Waarom moet ik het gewicht en de afmetingen van mijn pakket doorgeven?

Als u de postcode van de bestemming niet kent, dan kunt u het best contact opnemen met de ontvanger of neem